Citroën C4 ja 100% elektriline ë-C4, kaasaegne kompaktne luukpära ja kolmel erineval energiaallikal põhinev tehnoloogia: 100% elektrilise, bensiini- või diiselmootori valiku hulgast leiate just teie vajadustele kõige paremini sobiva tõhusa ja võimsa mootori..
Citroën esitleb oma uut kontseptsiooni kompaktsest luukpärast.
2020. aasta jääb märkima Citroëni vastust oma konkurentidele elektrisõidukite turul uue ë-C4 mudeliga: Citroëni disaini uus tulemine, erakordne mugavus ja saadaval nii elektri-, bensiini- kui ka diiselmootoriga.
C4 ja täiselektriline ë-C4 on Citroëni 92-aasta pikkuse luukpärade traditsioonide väärilised järeltulijad. Läbi erinevate põlvkondade on Citroëni luukpärad teinud alates 1928. aastast läbi 10 arenguetappi ja kokku on neid müüdud 12,5 miljonit eksemplari.
Citroën C4 ja 100% elektrilise ë-C4 tellimine on avatud
C4 on varustatud Citroëni Progressive Hydraulic Cushions® vedrustusega, millega on tagatud konkurentsitu mugavus ja „lendava vaiba” efekt sõitmisel seniolematu sõidunaudingu, dünaamilisuse ja positiivse elamuse pakkumiseks nii juhile kui ka reisijatele.
Selle tööpõhimõte on lihtne. Citroëni Progressive Hydraulic Cushions® vedrustuse koosseisu kuuluvad teine teises otsas kaks hüdraulilist käiguosa piirajat, mis rakenduvad üks vedrustuse väljasirutumise ja teine vedrustuse kokkusurumise korral. Sellisena toimib vedrustus vastavalt sellele avalduvatele jõududele kahesüsteemsena:
● Kergemate väljasirutuste ja kokkusurumiste korral stabiliseerivad vedru ja amortisaator koostoimes püstsuunalisi liikumisi ilma hüdrauliliste piirajate aktiveerimiseta. Sõitmisel tunne, nagu lendaks sõiduk üle tee ebatasasuste: seda nimetatakse lendava vaiba efektiks.
● Vedrustuse ulatuslikumate väljasirutuste ja kokkusurumiste korral töötavad vedru ja amortisaator koostöös käiguosa liikumist progresseeruvalt pidurdavate hüdrauliliste piirajatega, mis hoiavad ära vedrustuse nn läbilöömise. Hüdrauliline piiraja neelab ja hajutab salvestuvat energiat. Tagasipõrke efekt puudub seeläbi täielikult ning sõidukis viibijad tee ebatasasusi ei tunne.
Citroëni eksklusiivne leiutis, Advanced Comfort mugavusistmed hõlmavad järgmist:
● 15 mm tavalisest paksem polstrikiht, mis pakub pehmust ja head tuge kohe esimesest kokkupuutest istmega,
● Optimaalse mugavuse saavutamiseks on vahtmaterjal suure tihedusega: neelav tõhusamalt vibratsioone, materjal ei vaju ära ning on kauakestev.
100% elektriline Citroën ë-C4 võlub teid oma müra- ja stressivaba sõiduga elektri jõul, mida iseloomustab ühtviisi nii erksus kui ka sujuvus:
Citroën C4 on varustatud uue põlvkonna Euro 6d bensiini- või diiselmootoritega:
8-käiguline EAT8 automaatkäigukast koos uudse metallist käiguvalitsaga. Käiguvalitsal on kolm asendit (R, N ja D) tagurpidi-, vaba- või sõidukäigu sisselülitamiseks ning kaks lisanuppu:
Citroën C4 mudeli disain kõneleb selget keelt energiast ja pealehakkamisest pakatavast iseloomust:
● Kõrge ja skulptuurne kapott,
● Citroëni uutele esteetilistele standarditele vastav esiosa: V-kujuline tulede valgusjoon, kaheosalise esituled ja kroomitud logo pikeneb sõiduki kogu laiuses,
● Lummav tulede valgusdisain, mis rõhutab Citroëni 100% LED Vision tehnoloogia isikupära päevasõidutulede, esitulede ja udutulede kombinatsioonis.
Kogu oma aerodünaamilisuse juures iseloomustab seda sõidukit ruumikus. Ühtviisi nii malbete kui ka atleetlike joontega rõhutatud stiilipakett, seda sisu ja vormi perfektse tasakaalu juures, toob esile sõidukit iseloomustava võimsuse ja karakteri. Suure läbimõõduga (690 mm) rattad, mis paiknevad võimalikult sõiduki nurkade läheduses ja konkurentidest kõrgem, 156mm kliirens annavad üheskoos masinale ainulaadse, teotahteliselt enesekindla ja rühikalt kõrge hoiaku.
Sõiduki tagaosa rõhutab dünaamilisust ja tugevust veelgi, pakkudes samas mahukat pagasiruumi (380 l). Uus C4 pakub ainulaadset ja eristuvat disaini - kaheosaline tagaklaas, aerodünaamiline spoiler ja läikivmusta iluriba tagatulede vahel, mis pühitseb ametisse uue, V-kujulise tuledesignatuuri.
● 7 kerevärvi: Banquise valge, Obsidien must, Acier hall, Platinium hall, Elixir punane, Caramel pruun ja Iceland sinine.
● 5 värvipaketti: Glossy Black must, Sable Métal beež, tekstureeritud hall Texturé, anodeeritud punane Anodised Deep Red ja anodeeritud sinine Anodised Blue, kusjuures viimane neist on eksklusiivne uuele 100% elektrilisele ë-C4 mudeliversioonile.
● Kuus sisedisaini soojade materjalidega tagasihoidlikemates või erksamates toonides: põhikombinatsioon ja viis Advanced Comfort mugavusistmetega ühildatud kombinatsiooni: Urban hall, Metropolitan hall, Metropolitan sinine, Hype must ja Hype punane.
C4 mudelil on pakkuda hulk unikaalseid panipaiku ja varustust kõrvalistujale:
Ruumikas ja praktilise konfiguratsiooniga, 380-liitrise mahutavusega pagasiruum.
Kahe asendi seadistusega põrand võimaldab pagasiruumi lahterdamise ja vajaduse korral sileda põrandaga pagasiruumi moodustamise tagaistme kokkuliigendamisel. See on võimalik seada kaldusesse asendisse võimaldades pagasiruumi hõlpsama laadimise.
Kõrge ja lai keskkonsool on töötatud välja pakkumaks võimalikult palju panipaiku:
Citroën C4 mudelil on pakkuda:
Apple CarPlay™ ja Android Auto platvormidega ühilduv Mirror Screen tehnoloogia võimaldab otseühenduse mobiiltelefoniga ja selle ekraanipildi kuvamise sõiduki ekraanile. See võimaldab juhile tema multimeedia sisu leidmise ning ühilduva nutitelefoni ja selle rakenduste vahetu ning vaevatu kasutamise auto puutetundlikul ekraaniga.
Connect Assist hõlmab asukohatuvastusega hädaabikõnede- ja autoabi teenust. Õnnetusse sattumise korral või mis tahes muu, kiireloomulist sekkumist nõudva situatsiooni korral võimaldab see hädaabi väljakutse tegemise ja abi saabumise süsteemi talitlemisel kas automaatselt või siis vajutamisel hädaabi nupule „SOS” mõne sõidukisviibija poolt. Teenus on saadaval 24/7 ega vaja liitumist.
Kuidas toimub CitroënTM tahvelarvuti hoidiku paigaldamine Citroën C4 ja ë-C4 mudelitele?
Millised on sellega kaasnevad eelised?
Milles seisneb juhi kiirteeabi? Kuidas toimida selle aktiveerimiseks?
Kuidas talitleb automaatne hädapidurdus?
Kuidas käivitub parkimisabi?
Garantii: 5 aastat läbisõidupiiranguta